Satış Sonrası Servis Hizmetleri
Firmamız tarafından tedarik ve ithal edilerek yurt içi ve yurt dışı müşterilerimize satışa sunulan Brülör, Kazan (Sıcak su,Kızgın su, Buhar kazanı, Kızgın yağ ve Atık ısı kazanları) Buhar jeneratörleri, Eşanjörler, Boyler, Ekonomizörler, Bacalar, Basınçlı kaplar ve beraberindeki ürünlerin servisimiz tarafından kurulumu, ilk devreye alma işleminin yapılması, garanti süresi içerisinde ve sonrasında arızalarının takibi ve müdahalesi, yedek parça temini sağlamak bölümümüzün temel unsurudur.
Garanti sonrası ürünler için müşterilerimiz tarafından talep olması halinde, ücret mukabilinde; yedek parça, arıza, bakım, parça değişimli tadilat çalışmaları ve periyodik bakımlarının yapılması üzerine hizmet verilmektedir. Müşterilerimizin bunların haricinde bir talepte bulunması halinde de hizmet sunmak, görev tanımımızın bir parçasıdır.
Devreye Alma, İstek Formu
İstek ve Talebe göre farklı marka kazan ve brülörler içinde uzman ekiplerimiz tarafından devreye alınmaktadır.
Devreye alma talep formunu doldurup mail yoluyla tarafımıza ulaştırır. Bulunduğu bölgedeki ilgili gaz dağıtım kurumunda Doğalgaz uygunluk belgesini alır. İlgili belgelerin firmamıza ulaşmasını takiben devreye alma işlemi için servis ekibimiz müşterimize yönlendirilir. Müşterilerimiz öncelikle mekanik, elektrik tesisat ve hidrofor işlemlerini tamamlarlar. Talep olması dâhilinde mekanik, elektrik tesisatı ve hidrofor işlemleri için uzman ekiplerimiz tarafından hizmet sağlanabilir. Yurtdışı devreye alma taleplerinde ise müşterimiz tüm tesisat işlerini tamamladıktan sonra sisteme ait fotoğrafları ve devreye alma formu ile birlikte tarafımıza ulaştırır.
Eğitim, Bakım ve Yedek Parça Talepleri
Tecrübeli teknik ekibimiz tarafından periyodik bakımları yapılan ürünlerimiz orijinal yedek parça desteği ile kesintisiz çalışacak ve sisteminizin üretim kayıplarına yol açmadan verimli şekilde devamlılığını sağlayacaktır.
Yedek Parça talepleriniz için servis@rmkgroup.com.tr mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Firmamız tarafından tedarik ve ithal edilerek son kullanıcılarımızın kullanımına sunulan ürünlerin tam işlevsel kullanımı ve teknolojik ömrünün uzun olması temel hedefimizdir. Bu hedefe ulaşılması için devreye alma sürecinden itibaren cihazların periyodik bakımlarının düzenli olarak yapılması çok önemlidir.
Düzenli yaptırılan bakımlar sayesinde;
Kesintisiz çalışma Enerji tasarrufu Optimum verim Uzun ömür İşletme emniyeti sağlanacaktır.
Müşteri talebi olması durumunda, ERENSAN, VIESMANN, FERROLİ, SIEMENS, BUDERUS, DEMİRDÖKÜM, ECA, TERMOTEKNİK, BAYMAK, VAİLLANT, ALARKO, HONEYWELL, DE DİETRİCH,MİMSAN, WENTA, AKTES, ÖN METAL, GASSERO, GÖKÇE, NU-WAY, F.B.R. BURNERS, CUENOD, UNİGAS, FLÂM, RİELLO BURNERS, ELCO, ÜRET, ECOSTAR, ECOFLAM kazan ve brülörleri için firmamız tarafından devreye alma öncesinde ücretsiz olarak müşterimizin yetkili personeline kazanların uygun ve verimli kullanılmaları için eğitecek ve bilgilendirecektir.
Bu hizmet kapsamında aşağıdaki konuların kontrolü için servis verilmektedir.
Gaz tesisatı Su – Buhar tesisatı Elektrik tesisatı Genel emniyet sistemlerinin kontrolü Hidrofor tesisatı Mekanik tesisatı
Hizmet sonrasında müşterimiz varsa sistemindeki eksik ve hataları gidererek sistemini devreye alma işlemi için hazır duruma getirir.
Devreye alma sonrasında ise yine müşteri talebi olması durumunda ücretsiz olarak eğitim ve bilgilendirme hizmeti verilmektedir.